Mega Misja klasa I

Psotnik w telewizji

Zablokujmy Psotnikowi dostęp do występów w telewizji!

 

Ukończyliśmy kolejne zadanie. Pomogliśmy bliźniakom zapobiec katastrofie – przedostaniu się Psotnika do telewizji i ujawnieniu swojego istnienia. Dzieci opowiadały jakie programy telewizyjne najczęściej oglądają w domu i co oglądają ich najbliżsi. Podzieliliśmy programy na dwie grupy: rozrywkowe i informacyjne. Przyporządkowaliśmy do której grupy należą wylosowane kanały i wspólnie określiliśmy jakimi cechami charakteryzują się programy rozrywkowe, a jakimi informacyjne. Odegraliśmy 2 scenki: „Wiadomości” i „Mam Talent”, w których uczniowie wcielili się w role osób prezentujących różne rodzaje przekazywanych informacji: poważne i zabawne. Dzieci wykazały się kreatywnością, wyobraźnią, a niektóre odkryły w sobie nowe talenty medialne.Podsumowując zajęcia doszliśmy do wniosku, że obie grupy programów często się ze sobą mieszają i mogą nas czegoś nauczyć, jednocześnie dobrze się bawiąc.

 

Udostępnij!

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *